Perşembe, Mayıs 25, 2006

Bir Hair-Rock klasigi...WhiteSnake


Dun aksam ev yolunda radyo kanallarini karistirirken trt-3 u actim.Denk geldim falan demiyorum cunku trt-3 un sadik dinleyicilerindenimdir.
Bundan da cok mutluyum cunku boyle bir sey olmasaydi,dun aksam 20 yil kesintisiz yayin yapan yavuz aydar ve sebnem savasci nin sundugu 'studyo fm' programinda WhiteSnake in 1989 Califonia konserinin canli kaydini dinleyemicektim.
Bu aralar Hair Rock a bu kadar takmisken ve aptal radyo kanallarinda dim tis dim tis dinlemekten gina gelmisken WhiteSnake ilac gibi geldi.Hava sicakti,actim klimayi,kapadim camlari,actim radyonun sesini sonunda kadar,kendimden gectim.Program bitene kadar dolastim arabada.
WhiteSnake i bu kadar meshur yapan neydi.Tabi ki oncelikle David Coverdale in sesi.Gercekten melankolik rock icin guzel bir sesi var.Is this love,here i go again,give me all your love tonight ,still of the night guclu Coverdale vokaliyle beraber ozellikle lead gitar agirligini tum sarkilarinda hissettiriyor.
Bir de o donemlerde ozeliikle Mtv de donen klipleri ile de gencligin ilahi olmuslardi.Kirmizi ferrariler,yuksek topuklu saclari beynini yerinden cikartircasina topuz yada tepeden toplanmis daracik elbiseli minik etekli kizlar ,para,san,sohret,yat,kat,villalar....Cildiriyorduk walla kliplerini izleyince.

Bir kucuk not:Rock tarihinde WhiteSnake cok da bos bir grup degildir.Gidenler ve gelenlere bakilirsa saglam alt yapili bir grup.Ornegin Joe Satriani 91 de gruba katilmis bir kac yil sonra ayrilmistir.Bir baska acidan David Coverdale WhiteSnake den once hangi grupta idi? Deep Purple ..Ilginc di mi ??


Hiç yorum yok: